Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

TWITLIMIT JELESSSS =_=
Monday, January 28, 2013 • 10:26 AM • 0 comments




hari ni berlangsung Idol Star Championship start dari pagi lagi aku onl sampai lah ke tgh malam sekarang ni acara tu berlangsung


hohoho gila ape.mmg diorang nak mengerah para k-idols supaya mengeluarkan peluh dan bersukan disamping mengerat ukhwah sesama mereka muahaha =__= /ayat mcm dalm karangan bm/




memang hari ni,kerja aku menonton ISAC kat TL. naik lenguh tangan aku fav semua pic2 diorang 
huhu betapa banyaknya fanpic yg muncul di TL aku. yeahh,untung gila k-Inspirits k-Angel k-semualah sebab seharian dapat melihat oppa oppa sobs 




/bukan namu kalau tak greasy.hish =__= aku makin sayang namu ni mcm mane?

/woogyu moment =__=/


/mamat myungsoo dah keluarkan camera and memulakan hobinya/



/and nilah hasilnya,superdino,prettyjongie,balloonamu,muahaha myungsoo iloveeechuuu/





/hoya abs/



/diorang comel muahaha bukan dtg nak bersukan pun pinite ni ha,dtg nak main main/

itu je yg dapat aku share.yg teentop pun banyak.malas sudah nk mengupload.credit to k-inspirits. korang
jinjaa daaaeeebbbaakkkk ! kamsahamnida for all the beautiful pictures ! =__=


and Hari ni pakcik woolim buat surprise tak pasal pasal muahaha
wooliment released MV WITHOUT YOU INFINITE H
hoho kira bonus utk aku,selain dapat lihat pinite bersuka ria di sukan tadika tersebut,dapat nengok MV Without You sekali. pakcik woolim mmg berhati mulia,haritu aku dapat tahu,beliau belikan pinite dorm baru.tak sampai setahun kot pinite pindah dorm sekarang pindah lagi muahaha
and dgr cite jugak, Big Bang jiran kat dorm baru diorang.haishhhh untung korang pinite oi



/=0=  =7=  =3=  =_=  =.=/



ohemmmmjieee, Hoya and Dongwoo makin hensem and kacak.mata aku tak lepas memandang raut wajah mereka.huhu indahnya ciptaan Allah tpi sayang mereka bukan manusia yg terpilih utk berada di jalan Allah/okay,aku merepek pek pek pek.hajima~/

/namu gedik dik dik.catch heart tightly/

hmm,kbye !
aku saje singgah sini sbb twitter aku dua kali kena twitlimit malam ni
bengong molek.tahulah aku tengah excited psl ISAC 
aku tak sempat nk masuk topic bloodtype dah kena twitlimit.menyampah! 
chalja~






0 Comments:

Post a Comment


|