Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

08022013~HAPPY JJIK JJIK DAY
Thursday, February 7, 2013 • 9:34 AM • 0 comments




OMONA~ HARI YANG AKU TUNGGU TUNGGU DAH TIBA 
NAM WOOHYUN'S BIRTHDAY =__=

daeebbbakkk !    trending kat 
Malaysia n worldwide
tak sangka,inspirits makin ramai sekarang sobs =__=

dear nam woohyun, sungel chukka hamnida ~ you're forever be my pokok,my sawit,my greasy boy,my jjik jjik boy,my prince charming. i wish you a very good luck in everything you do. may happiness with you always.yeobo, hwaiting ~! saranghanda =__=

okay.tak cukup aku bergreasy dgn namu kat twitter,sekarang beralih pulak kat blog.sampaikan Aifa,Marliana,Hakimah,kak Ara,mengesan kegilaan aku kpd namu malam ni hahaha.naye pun ade mentions said

  bersungguhla nyohhh...haishhh
nasib demo lah ade followers kpoppers gak.hahahaha 

 namu mmg saje je nak bagi aku sakit jantung malam ni.gila namu dia post dua selca yg asdfdhjlgfldl hensemmm siaaa. and satu pic harilahir namu. namu tweets selca yg lama. kemain kacak segak bergaya. whoah mesti dalam phone namu penuh selca selca nya yg mantoppp hahaha =__=

namu, pinjam handphone kejap buleh? nak bluetooth . hehe =__= 



/diss, namu selca yg mengancam mengtaklenakan tidur aku malam ni.=__=/

dear birthday boy,

/jgn menangis depan saya,hati saya akan turut menangis/

/jgn berhenti baling hati,kalau tak hati saya tak lengkap/

/keep aegyoing also,nae?/

excitednya aku dgn selca namu malam ni,sehinggakan aku print letak dalam purse hahahaha
=__=
betul lah kata Marliana, aku dah terkena angin sonamu
kbye







0 Comments:

Post a Comment


|