Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

MALANG TAK BERBAU =_=
Monday, February 18, 2013 • 10:27 PM • 0 comments




OHYEAH, KALAU LAH KITA DAPAT HIDU NASIB MALANG AKAN MENIMPA KITA.AUTOMATICALLY KITA TAKKAN DEKATI BENDA TU OR TUKAR PLAN LAIN. HAIH =_= 


tapi tu semua kalau. Hari ni, lebih kurang pukul 1130 lebih nasib malang jatuh gedebak kat bahu aku. Ya Allah, mmg aku tak jangka benda ni boleh jadi. aku drive nak pegi beli nasik je pun =_= aku pun tak tahu kenapa, tergerak hati aku masuk ikut lorong tu. jalan tak sibuk pun =_= hanya aku je yg malang.aku masuk lorong tu n ade sebijik kereta yg agak lah buruk huahuahua kat depan aku. dia slow n tiba2 brek. aku ingatkn dia berhenti sbb ade benda ke hape. tak terpikir pulak dia nk masuk parking sbb dia tak bagi signal. okeh dalam hati aku dah ckp,ni mesti pakcik yg drive ni =_= aku pun ambik keputusan nk lintas kereta dia. tapi aku pun dalam dua. nak lintas taknak sbb aku ingat dia akan jalan dah lepas tu. tgk2 gedebukkkk ! dia langgar depan keta aku. terkejut nak mampus. aku dpt rsekan darah aku mengalir turun and muka aku pucat. =_= ASTAGFIRULLAH. naega wae? aku berhenti kat tepi. turun tengok ape dah jadi kat kereta myvi yg baru semalam je abah pegi sembur cat baru. =___= huwaaaaaaaaaaaaa nasib baik aku tak meraung. calar wei calar kereta kesayangan aku sobsobsobsssss TT__TT terus aku tgk kat pakcik tu yg masih lagi dalam kereta dia sambil tunjuk2 kat tmpt calar tu. hahhh nasib baik org tua. kalau tino jugok aku gi tarik tudung doh =_= hoho 

/namu tak payah jadi haraboji lah. saya benci haraboji =_=/


aku tak tahu nak buat ape yg trbayang dalam otak aku. "MATI AKU MATI AKU,GANO NOK OYAK KO ABAH NANTI" ade lah dalam 5-7 minit aku duk bertengkar berbahas dgn pakcik tu. org sekeliling semua tgk drama free aku dgn pakcik tu. omo omo~ mmg aku tak pedulikan org lain. yg aku tahu i hate you ahjussi. dia ttp merasakan yg dia tak salah. =_= weh pakcik,parking tu masuk terus je lah weh. tak perlu nak undur bagai. bukan nya ade kereta nak keluar pun. aku tgk mmg clear je kalau pakcik masuk terus. ahhhhhhhhhhhhhhhhh =_= naega wae ? naega wae? aku terduduk kat situ. ape yg aku ckp pun aku tak tahu. nasib baik ade yg menyebelahi aku. malas nk cite panjang pasal pakcik tu. aku akhirnya,ambik no dia. and cakap,bia abah aku yg selelsaikan =_= kyaaaa~ abah? gano lah aku nk oyak ko abah.

/aku nak menangis,tapi air mata aku tak jatuh.sobs TT__TT/


aku istigfar banyak2. and jalan je cari parking teruskan niat aku nak pegi beli nasik =_= ohh sungguh sadis. pakcik tu bernasib baik sbb dia langgar keta anak dara. kalau lah gangster eh tak jantan tak pun abah aku. kena penumbuk dah aku rase. huhhh /sigh/ cite pakcik tu berbangkit lagi . hahahaha

lepas je aku parking. aku duduk merenung kesan calar kat kereta aku tu while sobbing alone. pabo pabo nisa pabo. naamuuuuuuuuuuuuuu ! help me ! ngek tu lah yg aku duk merintih sorang2. idek what to do. dengan perasan berkecamuk, aku ttp gagahkan langkah pegi beli nasi sebab perut meminta minta sdg hati tak lalu nak makan. hoho =_=

/nampak sikit,sebenarnya bayak calar,tpi tak nmpk sgt,sbb abah baru je sembur cat putih semalam.calar dia warne putih.huhu =_=/


aku cuba tenangkan diri,istigfar banyak2. ujian Allah utk aku nampaknya. =_= accident ni dah masuk kali ke3. YA ALLAH. betul2 buat aku rse cuak nak drive. aku terpikir. Allah nak suruh aku ingat akan NYA dgn bagi aku musibah =_= MASYAALLAH AKU REDA DGN TAKDIR MU INI. TAPI OTOKHE OTOKHE AKU NAK BERHADAPAN DGN ABAH AKU.

sampai je rumah terus aku dial no Dekyah, tak dpt, dial Marliana, pun operator yg jwb, aku call abe dol ckp nk bercakap dgn Dekyah. / gilaaa maluuu aku/ last2 , aku nmpk nama Aifa dlm contact aku. terus aku call dia =_= muahahaha. padahal aku tahu dia tgh kerja. aku buang rase malu aku. entah macam mana bunyinya aku cakap luar. hoho /kerahh lidohhh wehhh/ hahaha last nya terkeluar jugak kecek kelate aku sbb amarah yg tak dpt dikawal. okay lepas cite kat Aifa semuanya. hati aku sedikit tenang. tenkiu so muchhhh Aifa ! then, Marliana call =_= sekali lagi aku mcm org gila duk cite dgn penuh brsemangat kat Mar. hoho . penghabisan nya aku pegi makan nasik yg aku beli. =_=



tengah aku makan tu, tepon rumah berbunyi.dupdapdupdap HELLO? aigoo suara Abah. Abah call aku tanya betul ke taknak ikut pegi stadium malam ni. suara Abah sgt ceria. =_= YA ALLAH tak terkeluar dri mulut aku pasal accident tu. huwaaaa aku masih lagi tak bagitahu Abah. deemmmmmmm ! 

okay.calmmm downnnn nisa. umi dah balik,belum sempat umi turun dari kereta.aku bagithu umi =____=
umi sgt paham aku. umi selamba je cakap
benda dah nak jadi, nak buat macam mana 
/sunggyu:abah namu:me. aku imagine camni lah nti/haha

hoho. forever sayang umiiiiiiii =_= aku mmg senang nak bagitahu pape kat umi aku. tapi kalau abahhhhh, mmg aku kecut perut. sbb sbb abah aku garang. garang bertempat tapi aku tak dapat predict masa bila beliau akan marah. hahaha =_=
k enough. story is the end
kbai !  


umi ialah penyelamat ku.tenkiu /hug/ =_=
/gyuuuuu is a hamsterrrr hoho/


0 Comments:

Post a Comment


|