Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

PAROK PAROK PAROK =_=
Monday, February 18, 2013 • 6:14 AM • 0 comments




Ya Allah, dah lama tak merapu kat blog ni banyak cite yg nak diluahkan hmmm but i'll start with the story irl first n next entry about kpop hoho =_=
mcm aku yg excited sorang2 hahahaha 
hidup aku masih sama penganggur terhormat yg melepak depan tibi and melekat brsame gadjet je kijenya =.=''' /sigh/
ekcelli aku plan nak pi johor rumah ayah su aku lepas hantar kak cik kat kajang haritu.tpi plan tu cancel hahaha. sbb abah aku hasut cakap takut aku boring je gi sana sbb ayahsu n ciksu aku kerja

/this is me/

 so, last2 aku balik kepada kehidupan aku sedia kala hahaha
yg merisaukan aku sekarang. m y w e i g h t , huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! baju kurung yg pakai raya tahun lepas dah dah dah tak muat! TT______TT 
aku gemokkkkk kalah pipi tembam atukgyu,perut buncit changsub,semuanya mengembang berinchi inchi 
hahahahaha itulah.mana tak gemok kerja makan tido tido makan je tahu
sobsobs kalau jadi cleaner kat woollim or bibik kat dorm pinite pun aku sanggup =_=
n segala mcm anasir telah tumbuh kat muka aku ni. haihhh =_= pencuci muka pun aku pakai sekali sehari je.malas

/mental breakdown dlm bilik/


sawit ah . aku sawit kan Kak Haras? haha aku dah fed up nak berazam nak kurus nak diet ape semua
sbb aku jenis manusia yg tak makan saman. i mean tak displin dgn azam aku tuh.aigoo~ susah nak ubah bad habit aku yg satu ni.maybe namu kena jadi guider utk aku.dgn namu akan aku ikut je. =_= muahahaha #inisemuasawit. tengoklah keadaan. aku cuba sedaya upaya kurangkan makan nasi esp. tidur overdose n sewaktu dgnnya. tadi kononnya nak exercise. merata tempat aku cari tali skipping. tapi tak jumpa. haprak betul. aku dgn hampa sambung tgk tibi balik =_= hahaha esok2 kena pi beli tali skipping n gelung satu.baru syok nk exercise. hoho

/sero nak kutey atukgyu/ haha =_=

yg ni satu. yg lebih mengecewakan aku ialah b o l a. fyi,aku ni peminat setia the red warriors =_= hoho.tak penah aku miss tgk match diorang kat stadium utk tahun ni.ke teganu,selangor,shah alam semua aku pegi.ohyeahh! abah aku mmbawa virus bola kat aku.tapi yg kecewanya.4 game yg aku tgk.sgt2 meluluhkan hati aku ni haaa, dtg jauh2 nk tgk game last2 balik dpt telur.yg terbaru trw vs selangor kalah 2-0 . wth . badi malang ape yg melekat kat team trw pun aku tak tahu. haih no no think positive think positive. belum smpai masanya trw tunjuk taring. itu yg aku cuba yakin diri ni.esok ade match dgn teganu kat stadium kb.aku dah tak nak pegi.dah tak sanggup mental breakdown sengsorang dlm stadium.bia je lah aku tengok kat rumah.hahahaha 

/lari kat tgh padang bila thu trw kalah/ hoho 


harap2 esok trw menang besar. =_= next game buleh aku pegi n usha JP cina kelate tu. hoho 

fuhh. penat menaip panjang2 ni /kriyok kriyok bunyi jari jemari aku/ hahaha
nothing more to say. kbai utk entry irl 



0 Comments:

Post a Comment


|