Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Segmen "My Best OTP" by Ween
Sunday, February 17, 2013 • 9:35 PM • 3 comments




entry kali ni khas utk segmen ween yg aku janji aku org pertama yg akan join tpi last2 muahaha =_= lagi seminggu tarikh tutup segmen ni aku baru nk join
mian ween my honey,aku pun tak thu ape yg aku buat smpai tak sempat nk join awal 
k straight to the point.

'MY BEST OTP' GOES TO
/DUMDUMDUMDUMDUM/
BUNYI DRUM /MOOD SUSPEN/

WOOOGGGYUUUUUUU



=_=

wae woogyu menjadi pilihan hati aku? wae?
the reasons are

1. they're suit together



2.they're roomates for a long time


3.they're completing each other



4.they're always smile together 




5.they have an angelic voice,strong vocals and love to sings =_=






6.i can see their love,caringness, in their eyes when they're being together



 7.i just love them





yeah i know reasons aku agak cliche and gambar n gif tu semua dah biasa korang tgk. hahaha
but tbh, mata,hati,minda aku suka tengok diorang bersama
aku tak nampak mereka mcm couple or gheiii
aku nampak mereka mcm adik beradik,buddy,yg akan selalu ade waktu susah n senang
cehwahhh
aku nmpk chemistry duorang ni sgt kuat
even namu selalu kutuk gyu,buli gyu,
tapi tersiratnya tulah cara diorang tunjukkan kasih sayang diorang 
omo =__=
namu suka menyampuk bila gyu bercakap or bercerita,namu ckp dia sebilik dgn gyu sbb dia taknak org lain terseksa hahahaha lol namu
diriku tahu dirimu amat menyayangi hyung gyu leader tu
gyu pun ade cakap,namu akan tunggu dia balik bila dia ade schedule smpai blk lewat mlm.
omona~sweetnya diorang.namu sgt sensitive dgn keadaan sekeliling bila dia tidur,
hanya sebelah gyu dia buleh tidur nyenyak sbb gyu takde bad sleeping habits like berdengkur,mengingau n etc
watak diorang jugak berbeza.dats why diorang mcm saling melengkapi.
gyu sorang leader yg tegas =__= dispilin =__= tak peduli dgn aegyo ape semua ni.yg dia tahu sitting like a boss.n ordering his dongsaeng to do anythings he wants hoho =_=
namu pulak nakal, haih buas mcm kanak2 ribena =__= n suka buat aktivit greasy nya. suka tarik perhatian gyu.n yg paling penting.namu turut ajak gyu bergreasy dgn dia. hoho =__=

okay that's all aku dpt bebelkan sedikit sebanyak pasal woogyu ni. itu semua hanyalah pandangan mata aku jek. =____= kalau korang pun dpt rasakan benda yg sama. yeahh,kita geng ! 

lastly, aku nak bagi ucapan utk woogyu

yahh kim sunggyu, jaga namu aku leklok.pastikan dia makan ubat ubatan dia ikut masa.pastikan dia cukup tidur.sekali sekala tolong lah namu aku tu masak yea.jgn tahu makan je hahaha.aku ttp syg kau hamster gyu yg chubby lagi bermata kecik
 nae yeobo namuhyun, huhu nasihatlah sikit si gyu tu suh dia diet n kurangkan kemalasan dirinya tu. hahaha =_= i love you my namusawit 

i really hope woogyu will support and love each other till the world end =__=

ohyea mangsa tag aku ialah :


sorii ween,aku hanya mampu tag sorang je sbb aku kan baru berblogging.so takde kawan utk ditag kan
/sad lifue/

kbai. 

/ljoe makin HOT sekarang/





3 Comments:

Blogger Nurin Aireen said...

ohoi thanks join XD tapi aku nak tanye sikit ah. sikit je. kau dah follow aku ke? and tolong buang benda word verification ni eh so peserta lain senang nak komen. hoho gambar last tu kau mmg sengaje kan nak bg aku meroyan =_= haa ni link peserta [http://weeweennie-story-of-life.blogspot.com/2013/02/list-peserta-segmen-my-best-otp.html] and ni update pasal segmen [http://weeweennie-story-of-life.blogspot.com/2013/02/update-about-segmen-my-best-otp.html]

February 22, 2013 at 7:30 AM  
Blogger nieysa woonie said...

sori sori aku ingatkn aku dah follow kau.done follow n buang word verification tu =_= biaselah.mana buleh tngglkn ljoe kesygn hahaha XD uih.nti dah ade pemenang inform ah.

February 25, 2013 at 11:11 PM  
Blogger Nurin Aireen said...

oh takpe weh. aaaa thanks eh. HAHAHAA KAN MANA BOLEH KAN =_= nak buat ape inform pulak? :p

February 26, 2013 at 12:10 AM  

Post a Comment


|