Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

cactus and memory
Thursday, March 7, 2013 • 6:33 AM • 1 comments





background music changed ! hoho lagu cactus yg dinyanyikan oleh Nam Woohyun feat Lucia. ohmynamu,suara namu sangat merdu,mcm serak serak basah sikit mendayu je aku dengar. entahlah aku rase lagu cactus ni amat sesuai dgn perasaan aku yg agak kegelisahan sekarang. yelah, lagi 2 minggu result spm akan keluar. muahahaha =_= suka hati kau lahhh labiiiiii

hari ni aku letih yg amat. bila malam menjelang,bahu dan lengan aku lenguh-lenguh =_= sobs aku rase energy aku dah menghilang 70%. berbaki lagi 30% menyebabkan makan pun aku takde selera. yeah.tpi gagahkan diri nak menghupdate blog ku yg kelesuan ni. keletihan ni datang sbb dua hari aku menghabiskan masa dgn kawan2 aku di Sweet Beach Resort, Tok Bali. aku drive punyalah jauh. ambik passenger tu passenger ni. mmg dapat aku rasekan pekerjaan pemandu teksi mahupun supir sangat meletihkan. hari balik pun sama,aku hantar semua kawan2 aku tuh depan pintu rumah dia. haa betapa spesel nya layanan aku trhadap mereka =_= kereta abah kasi aku bawak tuh kereta myvi je pun.tapi kitorang naik 7 orang muahaha myvi bertukar jadi mpv wei. duorang duduk kat seat sebelah pemandu.gilak mereka2 ni. keadaan kereta aku tak ubah macam ikan ikan sardin dalam tin sardin jenama ayamas =_= hoho. 


percutian 2 days 1 night aku and kawan kawan seramai 14 orang kat sana salah satu kenangan yg aku takkan lupakan sehingga aku nyanyuk sekalipun. enjoy dapat mghabiskan masa dgn diorang, mandi kolam , prtandingan menyelam paling lama, marathon dalam air, bbq di tepi pantai, makan ayam bakar ramai2 sambil bercerita itu ini, tgk Running Man, tgk movie korea plus juvana,mandi dgn tuala yg kebasahan sbb kena hujan,naik kereta tin sardin hahaha semualah. semuanya aku akan simpan dalam file memori aku. =_=

sampai je rumah dalam pukul 3 lebih,aku terus solat Zohor and tidur. burger mcD yg dibeli pun tak sempat nak makan sbb mengantuk and letih. 
kbye 
adios~

p/s: pinite  dah nak comeback. tidak sabar tidak terhingga hikhik =_=


1 Comments:

Blogger tyraSh kWangEe~ said...

uihh IINFINITE lagi.. :)
harap dapat bercuti dengan kamu juga.. XD
salam

March 7, 2013 at 10:44 AM  

Post a Comment


|