Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

D-1 to BLACK DAY
Monday, March 11, 2013 • 12:40 PM • 0 comments



/tak sabar bday si myungsoo.tak sabar nak menghitamkan dunia twitter,ewah./


sedang asyik aku scroll TL 
tiba tiba trnampak tweet dari woollim_ent
diorang post logo infinite yg baru utk comeback infinite nanti 
hohohohoho =_=
logo tu kaler biru. i love blueeeeeeeeeeee
tak kesah ah ape org nak cakap,tak lawa macam reben or what
aku ttp suka and dpt rasekan aura comeback pinite nanti sesuatu yg berlainan bakal terjadi
cehhhwahhhh

/jjang!!/


pinite dah balik Seoul belum? okay persoalan ni dri pagi lagi duk berlegar dalam otak aku. tapi takde sesiapa yg tolong jawabkan. sobs =_=
ye ah.aku tak tahu pinite still kat Indon lagi ke. dah balik kot. diorang busy. mana leh stay lama lama

agak jealous lah kan eh bukan agak jealous tapi tersangat lah jealous muahahaha 
hanya kerana aku trnampak riuh rendah di TL pasal pinite di Mubank Jakarta tulah.
pinite punye fanservice banyak kot =_= n diorang cakap indon ,
hahaha takde pape yg perlu di jeleskan sebenarnya

/sitting like a king/ 


biase lah tuh. pinite mestilah bagi yg terbaik utk inspirits. maybe mase kat Malaysia haritu. mase n keadaan tak mengizinkan.

ignore pasal tu. yg penting aku gila excited tunggu pinite comeback. hoho =_=

/teaser yg penuh tanda tanya. yeah, dats woollim/

nampak tak aku takde benda yg nak diceritakan? hahaha saje2 sambil tunggu twitlimit singgah sini dulu. pelik gila aku twitlimit pukul 3:25 pagi.
ni semua yananas punye pasal lah ni.geng zombie trbaru aku wootwoot

ohyea. and aku ade hadiah utk Atiey.
jeng jeng jeng.


/hoya yaho yaho je aku buleh kasi. joong ki aku takde huhu =_= mian/

lets forget the past. our life journey is still far away . and i hope you and me will always holding hand together walk through that journey =_= aigechi? 


annyeong ! 




0 Comments:

Post a Comment


|