Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

MENAKUTKAN =_=
Saturday, March 16, 2013 • 8:07 PM • 0 comments




semalam kemain plan nak tidur lepas tgk teaser pinite =_= aku offline pukul 12 tidur nya pukul 1 lebih hahaha sibuk explore play store.maklumlah kita baru pakai smart phone.tu pun yg second hand tsk tsk 

okay. bukan itu yg menakutkan aku.semalam jugak aku ade mimpi. Ya Allah seram nya mimpi tu sampai sekarang masih aku terimbau imbau mimpi tu =_= 

guess what? 

aku mimpi aku pegi ambik result kat sekolah. yg herannya bukan kat dewan makan asrama tmpat biasa acara dibuat. tpi dekat dewan ape eh. yg sebelah koperasi tu. hahahaha aku lupa =_= tpi kat situ lah. sobs stpm je yg biase ambik result kat situ bukan spm candidated . aku tak ingat sape disekeliling aku yg pasti ramai. n aku tak tahu aku pergi dgn siapa. main fokus dalam mimpi tu hanyalah aku dan slip result 



dalam mimpi aku tu, aku dapat keputusan spm yg sangat teruk sobs =_= aku hanya dapat 3A huwaaaa anniyooo~ cheoltae aniyaaa! yg peliknya aku langsung tak menangis. mcm aku dah redo n ready dgn keputusan aku tu. aku selamba dek pegi jumpa kengkawan and tanya result diorang. and aku masih dgn tenang bagitahu aku 3 jekkkkk =_= waddeeheckkkk hahahahaha ade ke manusia happy dapat 3A. LOL sepatutnya aku terus cabut balik lah kan. 

Astagfirullah =_= mengucap panjang aku bila sedar dari tidur. Ya Allah betul betul aku ingat real. aku termenung sekejap sebelum bangun. Aku dah ambik result spm belum ni sebenarnya? hari ni hari ape? aku dapat 3A je? D pun ade? yg tu lah menjadi tanda tanya lepas aku sedar. agak lama begitu,barulah aku bangun dari katil pi solat subuh




shoooooooooo scaryyyyyyyyyyyyyyyy . mimpi mainan syaitan kan? bukan petunjuk sesuatu yg buruk kan? tsk tsk aku cuba yakinkan diri. =_= syaitannirrajimm punye kerja lah ni. saje nak hasut aku supaya putus asa dengan Allah.putus asa dalam percaya Allah dah rancang yg terbaik utk aku =_= percaya yg Allah akan bagi keputusan yg aku inginkan- 11A 

21hb dah makin dekat huwaaaaa pinite yg tolong countdown utk aku. terharuuuu malam ni d-3 bersama siapa lah yea? i cant even predict because woollim is the master of trolller . ehh? hahahaha 

21hb tu hari Khamis. umi and abah kerja =_= susah utk diorang tinggal sekolah . aku pun dengan rela hati, senang hati bagitahu kat abah


takpo lah abah, ore hajat nak gi sendiri. bia ore bawak kereta . buleh kea?
kihkihkih. bajet strong heart eh Nisa. abah setuju tapi abah ade cakap
buleh jah, tapi gak abah nak jugak tengok kakak naik pentas
sobs T.T im crying inside. begitu besar harapan abah aku. nak tengok anak sulung perempuannya naik pentas pada hari result diumumkan.yg naik pentas tu orang2 yg dapat straight As je =_= aku diam sejenak. abah sambung lagi tanya aku tak yakin ke yg aku akan dapat straight As. aku cakap tahulah abah. spm bukan macam pmr =_=


ya Allah, permudahkan lah urusan ku. berilah kejayaan yg cemerlang kepada aku dan rakan rakanku dalam spm . kami ingin hadiahkan ibu bapa kami kejayaan yg cemerlang. Kuatkan lah hati kami dalam menerima ape pun keputusan yg kami akan perolehi. AAMIIN 
InsyaAllah. ALL IS WELL =_=





DOA senjata Muslim. kenapa perlu risau? Aku yakin Allah mendengar hajat aku.

dah.aku tak boleh teruskan lagi cite pasal ni.muahahahaha =_= hati aku berdegup kencang. perasaan nervous dah sebati sejak seminggu yg lepas. tak boleh nak elak.

byeom~


/aku suka woody,korang? =_=/



0 Comments:

Post a Comment


|