Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

urigamaniya =_=
Monday, April 22, 2013 • 1:19 AM • 0 comments





setelah sekian lama mengabaikan blog ku yg kebiruan ini hahahaha aku di sini trbukak hati nak buat entry
hanya kerana Oqi yg membangunkan aku dri tidur . cehhhh dia menyedarkn aku yg aku dah lama tak mghabiskan masa di sini

 so, let's go ~! /gaya hoya/ 



tpi kan aku mmg tak tahu cerita ape yg nak diketengahkan. hahahaha /muka boring/
pasal pinite? diorang setakat ni dah dapt 7 trophy dgn lagu Man In Love. 
hoho daebbakk daebbak infinite inspirit daebbak right.
kalau tahun lepas comeback lagu the chaser, dapat berapa trophy yea? 
idk lah sbb tahun lepas mana ade masa aku nak stalk pinite 24h. hidupku hanya utk spm ewah . takdelah budak asrama tak sempat nak ambik tahu semua tu. 

kalau dulu mmg hanya pinite yg aku masih follow. group lain aku tinggalkn semua haha sbb tak sempat nak catch up banyak2. dah mcm silibus masuk spm je bunyinya. tu pun tak banyak yg aku tahu psl pinite. aku tgk ranking king,dengar lagu mcm tu je lah.yelah aku balik asrama dua kali seminggu je pun.


n kalau sekarang,berbekal masa yg amat lapang utk aku. hahahaha setiap gerak geri pinite aku follow. kihkihkih tpi takde lah mcm honeytree sunbaenim, yg di mana ade namu di situlah ade fanpic,fancam dia. huh jelessss siaaaa aku .
seronok dpt mghabiskn masa brsame pinite. hoho 
tpi semua ni takkan lama. golden holidays aku dah nak berakhir. masa brgerak tanpa disedari =_= lagi berapa hari nak masuk bulan 5 tahun 2013. bulan 6 maybe aku akan brgerak masuk ke mana2 universiti di negara ini. InsyaAllah.begitulah hendaknya. aku tak merancang nk masuk matrik. so, harapannya dlm banyak2 uni yg aku pilih dlm upu. ade satu yg aku dapat. tak kisah asal aku dpt futher study utk asasi je. its more than enough. yeahhh . nmpk tak diri ku semakin matured sekarang? hahahahaha mestilah aku bukan lagi budak sekolah. =_=


30hb ni date utk semak prmohonan ke utp. sama ada aku lulus tak iv yg aku pegi kt utp haritu. ohh dalam hati ade sekelumit debaran tsk tsk sbb aku brharap sangat aku lulus. tpi tpi entahlah mcm tak je aku akan lulus kekekeke. 

namu kan dia kan aku tengok kan semakin hari kan semakin handsome. muahahaha sebab tiap2 hari aku pandang wallpaper phone aku. aku nampak mukanya. n tiap kali tu jgk aku nmpk dia makin handsome. gilaa gilaaa =_= 

n aku tengok ade satu fancam ni focus kt namu . mase tu perform lagu the chaser. mak aiiiii namu kelihatan sangat maskulin hoho =_= dia perform menari menyanyi dgn penuh semangat aku dpt rasekannya. n tak tahu kenapa hati aku mcm dugeun dugeun tgk dia. abnormal ke aku? hahaha tak kan. aku rase fangirl yg lain pun akan merasakan benda yg sama.


omo omo dlm tak tahu nak post ape. dah siap satu essay utk bahasa melayu bhgn A dah ni . hahahaha

kchiow.

p/s: aku hantu wechat. hahahaha kbye =_=


0 Comments:

Post a Comment


|