Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

kebosanan kuasa lima
Friday, May 24, 2013 • 5:29 AM • 3 comments




semalam trnampak mimimo bersama kak Haras sibuk bermensi tentang mainan ni .
so aku tanpa segan silunya nak main jugak
saje suka suka.
pejam,click dan lihat. siapa yg anda dapat
okay tu step nak main game ni.

ni result yg aku dapat

/greasyyy gila yg ni/ oh aku tak dpt bygkan gyu yg buat semua ni.hahaha dgn mata keciknya tu n ckp i love you. mesti lawak gila kan muahahaha =_=



/nampak tak cinta kami cinta pndang pertama hoho mula2 crush je lepas tu jadi husband/
yg husband tu awalnya aku dpt gyu n hoya. yes gyu lagi. then aku try pejam mata n click tup tup dpt namuuu  
ewah kena pakai instint 


 =_=












/yg tu semua cubaan pertama aku. satu je aku dpat namu n lepas tu asyik gyu gyu gyu hahaha /
entah kenapa aku rase gyu desperate hahaha sbb dia dah tahu aku dah brpunya tpi masih nak ngorat aku. 

okay mimimo, aku tengok yg kau punya. asyik dapat namu je. cisss
ilmu ape kau pakai ha?
aku try banyak kali still tak dapat namu. hahaha
gyu pun gyu lah. 

kchiowww 




3 Comments:

Blogger cintahatinamu said...

HOHOHO. klau kau nak tahu tulahh kuasa cinta sejati tak dpt diputuskan antra aku dgn Namu U_U

May 24, 2013 at 6:30 AM  
Blogger nieysa woonie said...

boooo ~ /aku butakan mata utk tak terima apa yg kau ckp tu/ muahahaha

May 25, 2013 at 11:49 AM  
Blogger anisiela said...

nisa.. ni game ape ni??? ^^

May 27, 2013 at 6:40 AM  

Post a Comment


|