Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

naega wae
Sunday, May 19, 2013 • 8:44 PM • 0 comments





/tarik rambut/ 
tsk tsk 
kenapa aku selalu dihimpit keadaan di mana aku susah nk bagitahu keadaan sebenar kt abah aku
muahahaha
lappy abah aku,last sekali aku nak bukak. awal bulan 4 rasenya
aku tekan butan power tu tak dapat. lappy tu tak hidup. mapuh kerah. mcm dah tak bernyawa
aku risau tahap babeng dah time tu. mcm mana nak bgthu abah. aku pun tak tahu asal lappy tu buat hal.
aku takut aku yg disalahkan. sobs sbb mmg aku je yg duk pakai lappy abah tu
sehingga lah ke hari ni. abah tak tahu yg lappy tu bengong hahahaha
lepas tu. hari ni jugak abah mintak. carikan bahan utk beliau n save dlm lappy
ottokhe? ottokhe? mcm mana aku nak bagitahu abah ni
lappy dah tak hidup.

k. stresss

 byeom


/myungsoo oi,sudah sudah lah tu/ 


vixx release lagu baru hari ni. hyde. not bad . NNNNNNN 


0 Comments:

Post a Comment


|