Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Soalan Cepumas Kepada Mangsa Tag :D
Sunday, May 26, 2013 • 2:04 AM • 1 comments




tenkiu weenween sbb tag aku game ni. terisi jugak waktu waktu aku yg bosan ni. hahaha
Rules :
1. Post this rules         
2. Write 11 thing about yourself          
3. Answer the question the tagger set to you           
4. Create 11 new question for those you want to tag      
5. Choose 11 bloggers to be tagged and link them to the post
6. You are not allowed to tag back 

11 things about me :

1. Infinite's lover
2. paling tak tahan dengar orang membebel.
3. susah nak terasa hati ,
4.senang maafkan dan melupakan kesalahan orang
5. takut kucing. pencinta haiwan jarak jauh.
6. suka ais mocha blended. teramat suka
7. jatuh hati kat nam woohyun sejak 3 tahun yg lalu
8. tak suka bersukan. exercise lagi lah
9. hormone selalu tak stabil. tambah2 kalau awal bulan dan akhir bulan ehh. aku pun tak tahu kenapa
10. selalunya bila orang serius, aku tak serius dan bila orang serius aku pulak yg tak serius
11. penyokong kipas mati the red warriors. /majulah sukan untuk negara/



1. Money or Love? Choose one and why?
aku pilih cinta. sbb cinta tak boleh beli dengan duit. tapi kalau ade cinta tak berduit pun tak boleh hidup jugak. tapi aku tetap pilih cinta sbb benda tu mcm anugerah kalau duit semua orang buleh cari. kan kan kan?
2. Nama yang paling awak suka?
Nama diri sendiri muahahaha okay tak tak.hmm  kalau nama lelaki Muhammad. kalau nama perempuan Aisyah. 
3. Kenangan paling memalukan?
memalukan? hmm lupa lah. data data dalam memori senang beno ghaib. lupa lah apa kenangan kt sekolah plg memalukan. kalau nowadays takde pun. nti lah aku hupdate soalan ni bila berlaku sesuatu yang memalukan. ok can? 
4. Kalau diberi peluang sekali je seumur hidup boleh jumpa artis kesayangan, siapa artis yang palinggggg awak nak jumpa? Why?
ofkos INFINITE. sebab dah lama aku follow, stalk diorang. mesti lah perasaan nak tengok mereka betul betul depan mata tu ade kan . nk ukur ketinggian kami. nak uji keanjalan pipi pipi mereka. nak cairkan diri tengok senyuman dan pandangan mereka tu semua hahaha nak mintak autograf. nak ambik selca bersama. sebab nya semua fangirl mesti tahu. aku pun tak tahu nak describe kenapa aku nak sangat jumpa diorang. huhu 
5. Write 3 words to decribe yourself at first sight
ahhh idk lah idk. senang cite 3T tolol. tayol. tipah hahahaha okay skip soalan ni buleh tak?
6. Favourite colour? (1 sahaja)
without hesitate, i choose BLUE . biru itu perpaduan biru itu kedamaian. biru itu warna langit. biru itu sebiru hatiku hahahah k stop
7. Masukkan gambar bias/artis faveret awak yang awak rasa palinggggg comel tahap maksimum berserta caption yang comel
/mintak mintak lah tiupan cintaku ni sampai kat Malaysia. untuk Nisa yg sawit itu/ 
hahahaha =_=

8. So far, pernah jumpa mana mana artis Kpop secara live? Kalau pernah, siapa, kat mana and bila?
tak pernah . dalam mimpi pun tak pernah. kan best kalau rumah aku sebelah KLIA. kapal terbang yg  diorang naik mendarat betul2 sebelah rumah aku. senang lah aku ajak mereka singgah makan tengah hari ke supper ke kat rumah aku dulu. buleh lah namu jumpa mak mentua dia. kekeke berangan tak sudah. artis yg selalu aku jumpa biasanya pemain bola. hmm mereka tu dikira artis ke? hahaha tak kot. tpi aku admire jgk diorang. n kalau jumpa tu rasa dunia berhenti sejenak utk aku menikmati pemandangan pemain bola sepak tu semua. hoho 
9. Mimpi paling best and real?
unfortunately, aku ni sorang yg susah nak dpt mimpi n kalau aku bermimpi sekalipun. mimpi aku tinggal sekadar mimpi yg aku sendiri tak ingat n tak dapat nak cerita kt sesapa pun hahaha heol heol so, kira aku skip je lah soalan ni. okay next?
10. characteristic bakal husband awak yang paling penting
tak merokok. 
11. Kalau ultimate bias awak tengah baca ni, apa mesej awak untuk dia?
dear nam woohyun, my ultimate bias aka my nampyeon. tahukah awak cinta jarak jauh ni amat rumit dan seksa? sobs saya tak mgharapkan ape ape pun cukup lihat senyuman , gelak tawa dan suara awak je. pulang lah ke tanah Malaysia tanah di mana cinta saya trhadap awak tersemai. /makk aiii, jiwang habis. maapkan aku. sila muntah pelangi/ muahahaha
okay yang ni yg real
awak, jaga gyu macam jaga nyawa awak sendiri sebab dia hanya harapkan dan percayakan awak je. jangan suka buli sungjong. awak kan tahu ayah dia professor. ehh mcm takde kaitan je. and lagi satu. cuba cuba lah berbaikdan bergaul mesra dengan hoya. saya jarang nmpk kemesraan korang sbb tu saya tak pelik bila hoya ckp dia takut bersendirian dengan awak. hahaha . teruskan bergreasy dan menggedik di luar sana tak kira atas pentas mahupun di dlm dorm. kekeke n jangan lah memilih inspirits yg ade rupa je. sbb orang cantik tak semestinya hatinya cantik. kbye. love you pakcik rambut belah tengah =_=
11 questions from me:

1. antara nombor 0-9 nombor ape yg awak suka? kenapa?
2. kalau awak menang duit RM1juta ,apa awak akan buat dengan duit tu?
3. dalam Running Man, pelari yg mana yg awak paling suka? kenapa?
4. Kdrama mana yg paling awak suka? ceritakan part yg paling memberi kesan dan awak ingat sampai sekarang
5. bila kali terakhir awak menangis? sebab?
6. pekerjaan suami awak yg awak idamkan? 
7. bila hari lahir awak? hadiah yg awak teringin sangat dapat?
8. movie dipanggung yg paling best yg awak teringin nak tengok or dah tengok?
9. makanan apakah yg awak tak suka dan tak pernah rasa makanan tu sebab awak tak suka? 
10. impian jangka masa pendek awak ape?
11. pukul berapa awak tidur bila cuti panjang dah start ni?

11 soalan utk 11 mangsa tag. jangan lupa jemput aku baca entry utk tag ni. nak analisis jawapan korang. muahahaha 


kchiowww =_=


1 Comments:

Blogger Nurin Aireen said...

ehhe thanks sudi jawab <33

June 4, 2013 at 6:23 AM  

Post a Comment


|