Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

malam terakhir
Thursday, June 6, 2013 • 10:43 AM • 4 comments




yeah malam ni malam terakhir aku tidur atas katil bercadar kan kaler pepel itu bersama bantal peluk kesayanganku. huwaaaa pagi esok sebelum subuh aku akan bertolak ke KL . perasaan aku sekarang toksah cite bercampur baur. lagi malang hari ni aku ditimpa musibah atas kebodohan diri aku sendiri heol okay malas nak cerita nanti hati aku akan membengkak lagi.

1 bagasi 2 buah beg besar aku bawak. gila banyak aku rasa. sape lah yg nak tolong angkut naik bilik nanti. abang aku pun tak ikut sekali. namu oh namu awak dah janji kan nak angkut semua beg saya naik bilik kan? kan? huhu


so, sebelum aku melangkah ke alam yg aku sendiri tak pasti syurga ataupun neraka bagi aku. ewahh ayat tak boleh berkias lagi ke. aku nak bgi credit sikit sikit je la kepada insan insan yg bergelar teman di alam mayaku. muahahaha engkorang paham ke tidak ni? k lantak lah. aku dalam keadaan tergesa-gesa. dan agak tidak bersedia dan ekspress. maka ini lah hasilnya. tadaaa~~~





bagi sesiapa yg u/n ade di mana mana gambar di atas, anda adalah insan terpilih kekeke. ekcelli aku nak ucapkan tenkiu . tenkiu so much sbb sudi berkawan melayan kerenah aku dan namu hahaha dan turut serta berimaginasi dengan aku ape semua. terima kasih sbb menceriakan cuti aku yg panjang ni. korang pun tahu yg aku akan menjadi siswi lagi dua hari. so , kalau aku busy tak termention korang. korang mention lah aku dan begitulah sebaliknya  agar ikatan yg terjalin akan berkekalan. dah kenapa aku rasa ayat aku kemain lagi mantap ni hahaha. i love uolls. betul ni dari lubuk hati yg paling dalam =_=

special to kak Haras, seperti yg dijanjikan.
jaga myungsoo leklok jangan bagi dia pi makan kat kenduri senyap2 dengan muka kebulurnya tu hoho jangan jatuh hati kat namu lelama risau aku nanti. aku amanahkan tengok2 kan namu dan ladang sawit kami yea. doakan aku sukses dan berjiwa kental kat sini. aku nak teruskan impian kau tu. aku nak jadi engineer yoshhh! n get ready terima laporan dari aku psl kehidupan aku kat sana. kekeke btw, kau tahu tak dvd aku tak sampai lagi gila bangang aku jadinya nanti raya baru aku dapat tengok. last but not least, namu sayang myungsoo nisa sayang syahirah omo omo pantun tak menjadi dari aku. kbye =_= 

Aifa,
teruskan bagi aku semangat . kau lah inspirasi aku hahahaha jangan lupakan aku dan sawit dan namu okay. sorri dua tiga hari ni aku mmg busy so tak sempat reply kakao kau. hehehe . 

Maduku terchenta, ewahh. Mimimo 
jangan nakal nakal dengan namu,. ingat ingat sikit orang di PJ kita jumpa di konsert . muahahaha kbye jaga diri =_=

hamboihhh. lagak mcm orang nak pergi jauh tak balik2. tengok2 esok  twit aku tersengih kat TL hahahaha. jauh do kelantan dengan kl dah lah takde cuti panjang dah. cuti raya baru aku balik kelantan. aku kini perantau di negeri orang. sobs. korang, semoga perkenalan kita ni membawa kepada persahabatan dunia akhirat. hwaiting ! 
hye to new life hye books, new friends, lecturers, pakcik makcik cafe, pak guard mak guard. kita jumpa hari sabtu ni =_=
bye bye bilikku, tiviku, bye oneHD bye jang ok jung bye barefoot friends, bye umi abah, bye adik adik TT__TT
p/s : i cant stop loving you . infinite  



4 Comments:

Blogger Nurin Aireen said...

wah aku pun insan terpilih lol bye bye nisawit u__u I love you too cewah. jaga diri bebaik kat sana I'm gonna miss you <33

June 6, 2013 at 10:48 AM  
Blogger hara said...

NISASSSS Y.Y TERUSKAN BERJUANG DI MEDAN PERANG BARU. ALLAH ADA BERSAMA ANDA, MEMBANTU SETIAP YG ANDA AKAN LAKUKAN Y.Y SELAMAT MAJU JAYA DI TEMPAT ORANG. dan kenapa ucapan kau untuk aku sgt pnjng ?? hahaha.. xDD inbox aku sentiasa on untuk kau.. hee~ bye nisas. selamat pergi selamat kembali....

June 6, 2013 at 11:36 AM  
Blogger Farahlau said...

This comment has been removed by the author.

June 6, 2013 at 3:54 PM  
Blogger Farahlau said...

Aku menangisi sepanjang sungai han jung woo ?? eh ? Aku akan merinduimu sawit . Aku tak mampu nak berbicara lagi, aku terlalu sedih terharu *ecehhh* Take care nisa, kau sunbae paling gerek dan stailo pernah aku mensi

June 6, 2013 at 3:57 PM  

Post a Comment


|