Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

sindrom
Wednesday, January 1, 2014 • 2:55 AM • 4 comments





aku kan ade satu sindrom ni yg aku tak pasti hanya aku sorang ke berkelakuan aneh ataupun kelakuan ku tak aneh dan mmg semua org akan buat camtu hahahaha

sindrom nya ialah
aku suka baca penulisan aku sendiri hahahahaha masalah betul
katekan aku buat entry baru seperti yeah contohnya yg semalam
aku akan entah berapa kali akan baca entry aku check ade org komen ke tak
lol aku pun tak tahu ape yg tak kena. aku baca nk cari kot2 ade benda yg aku trtinggal . ade trsilap kat mana mana ke
but the end aku rase mcm tak cukup. tak cukup je ape yg aku tulis. banyak benda yg trtinggal tpi aku dah tak tahu nak edit mcm mana last2 aku abaikan mcm tu je.
hahahahaha mcm takde kerja ke aku baca banyak banyak kali.
tpi seriyes aku akan baca balik. bukan sekali dua. tpi lima kali dua. =_=  bukan baca entry yg berjaman jaman dahulu tpi baca entry yg masih panas hoho 
cmtu jugak keadaan kt twitter aku akn baca balik ape yg aku dah twit sebelum aku out. tpi ade jugak lah kadang2 tak sempat.
tpi biasenya mcm tu. 
jadi habit dah kot.
korang jangan pikir aku syok sendiri ke hape. entah satu kepuasan aku kalau aku baca balik ape yg dah aku tulis. 

/waduhwaduh/


saje nak buat entry di hari senja. haha kbye

cop, korang pulak mcm mana? ade tak sindrom suka baca penulisan sendiri ? lol sindrom ni dah jadi ketagih buat aku. otokhe. 

idky . i feel like ...






4 Comments:

Blogger hara said...

aku nak komen dan baru kali ni aku boleh komen =_='' entry kau yang lepas takde tempat nak komen

January 1, 2014 at 4:06 AM  
Blogger SyafiqahNabilah said...

welcome to the world of weird people nisa, please take your seat XXDDDDDD

January 1, 2014 at 5:50 AM  
Blogger ieyra ghani said...

aha boleh masuk geng shu ni nisa. geng pelik

January 2, 2014 at 9:08 PM  
Blogger ieyra ghani said...

namun..jujur ku katakan aku jua suka-baca-penulisan sendiri . eheh mcm sama je lah. aku pn sllu bc n3 sdri tweet sndiri sttus fb sdri..wakakakaka...bye

January 2, 2014 at 9:11 PM  

Post a Comment


|